loading...
عمو طنز | سایت تفریحی
حسین بازدید : 108 دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 نظرات (0)



جوک های جدید و خفن



اولیا شلخته !
دومیا پاتخته !
سومیا رئیسن !
چهارمیا پلیسن !
پنجمیا روفوزه یه وری میرن تو کوزه !
یادش بخیر یه پا اسکل بودیم . . .

.

.

(( اس ام اس خنده دار))

.

.
اینتراعیل کیست ؟؟؟؟!!!!
.
.
.
.
.
فرشته ای است که در آخِرت
چیزهایی که در اینترنت سِرچ کرده اید را کف دست خدا میگذارد
می خندین . . . ؟
اون دنیا وقتی همین اینتراعیل اشکتونو در آورد بهتون می گم!!!

.

.

(( اس ام اس خنده دار))

.

.

در یک هفته ای که گذشت ۱۹۰ نفر در یمن کشته شدند
و ۲۴۳ نفر در تصادفات جاده ای ایران . . .
لطفا سازمان ملل از حمله سایپا و ایران خودرو به شیعیان ایران جلوگیری کنند!!!
اس جوک ۹۴
نمیدونم چرا همچین که یه نفر از چشمم میوفته
.یکی دیگه میره تو چشام!!!!!!!!!!!!!!!
استراحت نداریم که!
والااااااااا

.

.

(( اس ام اس خنده دار))

.

.

روزهاست . . .
ﻭﺟﺐ ﺑﻪ ﻭﺟﺐ ﺯﻣﯿﻦ ﺭﻭ ﻣﯿﮕﺮﺩﻡ ﺑﺮﺍﯼ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﺮﺩﻧﺖ !!
.
.
.
.
ﭘﺴﺖ ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﻧﯿﺲ ﺑﺎﻭ…
ﯾﻪ ﻓﻠﺶ ﮔﻢ ﮐﺮﺩﻡ ، اگه بابام ﭘﯿﺪﺍ ﮐﻨه ﺯﻧﺪﻩ ﺯﻧﺪﻩ ﺩﻓﻨﻢ میکنه :))

.


ﺩﯾﺪﯼ ﺍﺯ ﻭﺳﻂ ﺁﺳﻔﺎﻟﺖ ﻋﻠﻒ ﺩﺭ ﻣﯿﺎﺩ ؟
ﺍﯾﻦ ﯾﻌﻨﯽ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺑﺎ ﺍﺳﺘﻘﺎﻣﺖ ﻣﯿﺘﻮﻧﯽ ﻫﺮ ﮐﺎﺭﯼ بکنی !!
ﻫﺮ ﮐﺎﺭﯼ …!!
ﺑﻌﺪ ﺩﯾﺪﯼ ﺭﻭ ﺁﺳﻔﺎﻟﺖ ﮐﻬﻨﻪ ﯾﻪ ﺁﺳﻔﺎﻟﺖ ﻧﻮ ﻣﯿﺰﻧﻦ ؟
ﺍﯾﻦ ﯾﻌﻨﯽ ﺩﺭ ﻧﻬﺎﯾﺖ ﻫﯿﭻ ﻏﻠﻄﯽ ﻧﻤﯿﺘﻮﻧﯽ ﺑﮑﻨﯽ !!
اس ام اس خنده دار ۹۴
میدونید آدم از چی میسوزه؟؟؟؟!!!!!
ازچیزی که داغ باشه…..بخدااااا…..
والا همش که نباید پست غم وغصه باشه!!!!!!

.

.

(( اس ام اس خنده دار))

.

.

پسرا ﭼﻨﺪ ﺳﺎﻝ ﺑﻌﺪ ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﻓﺮﺯﻧﺪانشون:
.
.
.
.
ﻣﺎﻣﺎﻧﺖ ﻫﺮ چرت و پرتى می نوﺷﺖ ﻣﻦ ﺍﻟﮑﯽ ﻻﯾﮏ می کردم

.

.

(( اس ام اس خنده دار))

.

.

داداشم رفت کولر رو خاموش کرد بابام بهش گفت:
خوشم اومد یواش یواش داری واسه خودت مرررردی
میشی! دیگه وقتشه برات زن بگیرم.
.
.
.
خدا رحم کنه دو تا شدن!

.

.

(( اس ام اس خنده دار))

.

.

تو چین اگه شکست عشقی بخوری . . .
بدبخت میشی . . .
.
.
.
لا مصب هر طرف رو که نگاه کنی
قیافه عشقت میاد جلوی صورتت!!!


(( اس ام اس خنده دار))

.

.

دیوونه شدم از بس که خیره شدم به عکس روی دیوار
.
.
.
.
چقدر سخته آدم اینقدر به عکس خودش نگاه کنه
اما هیچ نقطه ضعفی پیدا نکنه!!!
فتبارک الله احسن الخالقین . . .
ماشاالله ماشاالله

.

.

(( اس ام اس خنده دار))

.

.

دلم آغوش می خواهد….
یا شایدم آبگوشت می خواهد!
نمی فهمم چی میگه…یه بار دیگه بگوووو…
آبجوش !!!
نگاااا بد میگه پدسگ !!!

.

.

(( اس ام اس خنده دار))

.

.

ایرانى نیستى اگه کپى نکنى!!!
منم کپى نکردم.
الان من دیگه خارجى محسوب میشم.
اوه ماى گاد.
من ایران دوست داشت..
ایران کیلی کیلی کوب
وای من نتونست فارسی اسپیک کرد…..

.

.

(( اس ام اس خنده دار))

.

.

مازیـاااار فلاحـی یه کاری با ادم
میکنـه ادم از اینکـه
.
.
.
شکسـت عشقـی نخورده . . .
شرمنـده میشه . . .

.

.

(( اس ام اس خنده دار))

.

.

مغز آدم هم عجب جونوریه!
یادش میمونه که یه چیزی یادش رفته ،
اما یادش نمیمونه که چی یادش رفته!
امیدوارم در ورژن های بعدی این مشکلو رفع بشه . . .

.

.

(( اس ام اس خنده دار))

.

.

یه عشقم نداریم به امید بوس کردنـش مسواک بزنیـم
.
.
.
دندونام تار عنکبوت بست . . .
والا . . .

.

.

(( اس ام اس خنده دار))

.

.

سوار تاکسی شدم، کنارم یکی بود که دستش مرغ و روغن بود
خلاصه بدجور جا تنگ شده بود
گفتم: سبد کالاست؟
گفت: آره!
گفتم:ربش کو ؟
گفت: مگه ربم بود ؟
گفتم: مگه خبر نداری؟؟؟
هیچی دیگه یارو پیاده شد رفت دنبال رب !!!!
خدایا منو ببخش
خودت دیدی جا تنگ بود!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    کدهای اختصاصی
    امار گیر عمو طنز